♥ خاطراتت دیوونم میکنه با معرفت ...

همدم تنهایی

اب رفته باز اید به جوی ماهی بیچاره اما مرده بود ...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

 

هوای بوی تنت را کرده ام ، میدانی پیرهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است ...

 

 

گفته بودم بی تو سخت میگذرد ، بی انصاف حرفم را پس میگیرم بی تو انگار اصلا نمیگذرد ...

 

 

همدم تمام این شبهای تنهایی تو نبودی

بلکه بغضی بود نیمه تمام که میخواهد تمام کند مرا ...

 



نظرات شما عزیزان:

ساده دل دلشکسته
ساعت11:13---24 ارديبهشت 1394
خبر از من داري؟
خبر از دل تنگي هاي من چطور؟
و آن پروانه هاي شادي که در نگاهم بودند
خبرش رسيده که مرده اند؟
هيچ سراغ دلم را مي گيري؟
کسي گفته که ناي عاشقي ندارد؟
کسي خبر داده که آب رفته ام از خستگي؟
مچاله ام از دلتنگي؟
آخ که هيچ کلاغي نساختيم ميان هم
وجدان تو راحت
خبرهاي من به تو نمي رسد


☂ βί ραήαђ ☂
ساعت11:32---17 بهمن 1393
و تــازه میفهمم

که بـــرف خستگی خـــداست ...

آنقدر که حـــس میکنی ،

پاکنش را برداشته و میکــشد ،

روی نام مــن ... روی تمــام خیابان ها...

خــــاطره ها...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,

20:13 |- રίɱλ -|
Design: Bia2skin.ir